Ons aanbod is alleen bestemd voor bedrijven en commerciële ondernemingen Meer dan 8.000 artikelen in het assortiment
360°-3D Individuele 3D Configurator
3D-Regal-Konfigurator
Beliebte Suchanfragen
In Kategorien stöbern

FAQ van Schulte Lagertechnik

Kan ik reserveonderdelen krijgen voor gekochte artikelen?

Hoekprofielen en planken zijn verkrijgbaar in onze online shop.

Kan ik een individuele offerte krijgen?

U bent van harte welkom om ons uw vraag per e-mail te sturen naar onlineshop@schulte-regalwelt.de.

Ik heb een voucher code. Hoe kan ik de korting inwisselen?

U kunt uw kortingscode gemakkelijk invoeren in het veld "Kortingscode" in het winkelmandje.

Kan ik mijn winkelwagentje opslaan?

Uw winkelwagen wordt automatisch opgeslagen als u een klantenaccount bij ons heeft aangemaakt.

Wat gebeurt er met mijn gegevens?

Onze bepalingen inzake gegevensbescherming zijn te vinden in onze AVG onder punt 16.

Ik kan mijn factuur/teruggavebon niet meer vinden.

Als u uw factuur kwijt bent, kunt u per e-mail contact met ons opnemen. Wij zullen u graag helpen.

Hoe worden mijn goederen verzonden?

Uw goederen worden - afhankelijk van grootte en gewicht - verzonden met DPD of een expediteur.

Zodra uw goederen ons pand hebben verlaten, ontvangt u een automatische e-mail en, indien mogelijk, een traceerlink.

Hoe worden volumineuze goederen / goederen met een te grote lengte geleverd?

Tenzij anders overeengekomen, worden volumineuze goederen met een lengte van meer dan 2,50 m geleverd door een expeditiewagen met zijlossing, zonder extra hefapparatuur. Het lossen en verplaatsen van de goederen behoort niet tot de omvang van de diensten en moet door de ontvanger worden uitgevoerd. Passende laadhulpmiddelen (vorkheftrucks, hefapparatuur) en personeel moeten door de ontvanger ter beschikking worden gesteld.

Kan ik mijn goederen ook afhalen bij de fabriek?

Ja, dit is mogelijk. Stuur ons daarvoor vooraf een e-mail met uw afhaalverzoek, onder vermelding van uw 5-cijferige winkelwagennummer (rechtsboven in het winkelmandje) naar info@schulte-onlineshop.de. Wij zullen u dan onmiddellijk informeren over de verdere procedure.

Biedt u leveringen aan op het eiland?

Wij bieden geen leveringen aan op eilanden.

Brengt de vervoerder mijn goederen tot aan de voordeur?

Nee, de levering is gratis, de ontvanger is in principe verantwoordelijk voor het uitladen en verplaatsen van de goederen. Alle andere opties zijn onderworpen aan een individuele overeenkomst.

Kan ik de vervoerder speciale leveringsinformatie geven of vooraf met de vervoerder afstemmen?

Als het om een grote transportlevering gaat of als er speciale leveringsdetails (zoals speciale locaties, smalle steegjes, enz.) nodig zijn voor de vervoerder, laat het ons dan per e-mail weten op info@schulte-onlineshop.de, zodat wij de informatie voor de vervoerder kunnen achterlaten en indien nodig om voorafgaande coördinatie kunnen vragen.

WAT GEBEURT ER ALS IK NIET THUIS BEN WANNEER DE BESTELLING WORDT AFGELEVERD?

Uw pakket zal ofwel rechtstreeks naar ons worden teruggestuurd, ofwel zal de pakketdienstverlener tijdig een andere levering uitvoeren.

Waarmee moet ik rekening houden bij schade of andere klachten?

1) Bij ontvangst van de goederen moeten deze onmiddellijk op integriteit en volledigheid worden gecontroleerd.

2) In geval van uitwendige schade of onvolledigheid moet dit worden vermeld in de verzendingsdocumenten van de dienstverlener. Indien de goederen met een schoon ontvangstbewijs worden aanvaard, kunnen uitwendig zichtbare beschadigingen alsmede ontbrekende hoeveelheden achteraf niet kosteloos worden gereclameerd.

3) Vervolgens wordt onmiddellijk een schriftelijke e-mail gestuurd naar de SCHULTE online shop (info@schulte-onlineshop.de), met vermelding van de volgende gegevens:
a. Transactie- of ordernummer
b. Reden van de klacht (schade, tekort, andere gebreken)
c. opsomming van de artikelen, met vermelding van de exacte hoeveelheid (altijd op basis van de artikelgerelateerde samenvatting in de leveringsbon)
d. Foto's van de getroffen goederen

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

U ontvangt uw geld terug zodra wij de geretourneerde goederen hebben ontvangen.

Hoe vindt de terugbetaling plaats?

Uw terugbetaling zal geschieden via het oorspronkelijk gekozen betaalmiddel.

Hoe lang kan ik bestelde goederen terugsturen?

Gebreken aan de goederen dienen onmiddellijk, uiterlijk 7 dagen na levering, schriftelijk te worden gemeld. De algemene retourtermijn is 14 dagen.

Hoe kan ik mijn bestelling in de Regalwelt-onlineshop betalen?

U kunt in de online winkel betalen via PayPal, Giropay, als Sofortüberweisung of met een creditcard.

Wanneer wordt het aankoopbedrag geïnd?

Behoudens andersluidende vermelding in de orderbevestiging of bij gebreke aan een afzonderlijke uitdrukkelijke overeenkomst, is de koopprijs betaalbaar binnen de 10 dagen na factuurdatum. De koper is in gebreke uiterlijk 10 dagen na de vervaldag en ontvangst van de factuur/betaalstaat of na ontvangst van de goederen.

Wat zal de verzending me kosten?

Voor bestellingen uit Duitsland gelden verzendkosten van € 9,95 (incl. BTW) per bestelling.

Voor bestellingen naar Oostenrijk en Nederland bedragen de verzendkosten €19,95 (incl. BTW).

Kan ik mijn bestelling online bekijken?

Als u al als klant bij ons geregistreerd bent, kunt u uw bestelling gemakkelijk in uw klantenaccount bekijken.

Ik heb geen rekening ontvangen. Met wie kan ik contact opnemen?

Neem contact met ons op via onlineshop@schulte-regalwelt.de, wij helpen u graag verder.

Moet ik me registreren om iets te bestellen?

U kunt bij ons ook bestellen zonder een klantenrekening.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat kan ik doen?

Klik op "Wachtwoord vergeten" en voer een nieuw wachtwoord in.

Mijn adres is veranderd. Waar kan ik mijn gegevens wijzigen?

U kunt uw adresgegevens eenvoudig wijzigen in uw klantenaccount.

Kost het iets om een klantenrekening te openen?

Het aanmaken van een klantenrekening is volledig gratis.

Katalogbestellung
Gratis catalogus aanvragen

Vul eenvoudig het volgende formulier in en de nieuwe SCHULTE-catalogus komt heel makkelijk bij u thuis.

Hiermee zijn voor u geen kosten gemoeid.

Struin op uw gemak door uw catalogus en keer dan gewoon weer hier terug.

Informatie over onze gegevensverwerkingen vindt u in onze Privacyverklaring.

Gratis catalogus aanvragen