Ons aanbod is alleen bestemd voor bedrijven en commerciële ondernemingen Meer dan 8.000 artikelen in het assortiment
360°-3D Individuele 3D Configurator
3D-Regal-Konfigurator
Beliebte Suchanfragen
In Kategorien stöbern

De verzendingsvoorwaarden in de Schulte Lagertechnik onlineshop

Verzendingsvoorwaarden

Voor elke in de SCHULTE onlineshop geplaatste bestelling binnen Nederland berekenen wij forfaitaire verzendkosten van 34,90 euro. Deze worden kwijtgescholden voor bestellingen met een goederenwaarde van 5.000,00 euro of meer.

Een groot aantal producten in de SCHULTE online shop heeft een standaard levertijd van ca. 5 tot 7 dagen. De levertijd kan variëren voor op maat gemaakte producten. Deze informatie staat in het desbetreffende artikel. Wij sturen u een bevestiging van de verzending van uw bestelling per e-mail op de dag dat deze aan de verzendingsdienst wordt overhandigd. Dit zal ook een tracking link bevatten, mocht deze beschikbaar zijn.

Let op de volgende informatie over levering en ontvangst van goederen!

1. benadering

Het moet mogelijk zijn om met een vrachtwagen naar de gewenste leveringsplaats te rijden (wegbreedte minstens 3 m en vrije hoogte minstens 4 m). In eenrichtingsstraten of doodlopende straten moet er een keermogelijkheid zijn. Indien niet aan deze voorwaarden wordt voldaan, worden de goederen gelost bij de dichtstbijzijnde losplaats. In de regel vindt de levering plaats op werkdagen tussen 8.00 en 17.00 uur. U kunt ons ook een ander afleveradres opgeven of de goederen volgens afspraak zelf bij de expediteur ophalen.

2. lossen

De levering is altijd "franco huis", dat wil zeggen dat de chauffeur alleen verantwoordelijk is voor het uitladen, niet voor het uitpakken van de goederen of het vervoer naar uw woning. Bij levering van lange goederen (stukgoederen van meer dan 2,40 m lang) zal de chauffeur de goederen aan u overhandigen vanaf de laadplaats. Zorg in dat geval voor twee of drie helpers om met de goederen te helpen.

3. controleer

Controleer de hoeveelheid verpakkingen en inspecteer de goederen direct aan de buitenkant op gebreken. Controleer of alle pakketten onbeschadigd zijn en teken dan pas het ontvangstbewijs. De levering kan ook door een derde worden aanvaard. Er moet echter voor worden gezorgd dat de goederen bij levering op eventuele gebreken worden gecontroleerd.

4. gebreken

Als de levering onvolledig is of als de goederen tijdens het vervoer zijn beschadigd, documenteert u de gebreken met foto's en vermeldt u ze schriftelijk op de leveringsbon. Laat de chauffeur het ondertekenen.

Als de goederen ernstig beschadigd zijn, kunt u ze weigeren. Neem in dat geval direct contact op met onze klantenservice.

Gebruik het schriftelijke contactformulier in de winkel om te klagen over ontbrekende of beschadigde goederen. Daar kunt u ook foto's van de betrokken goederen bijvoegen. Als u vragen of problemen heeft, helpen wij u graag. Neem gewoon contact op met onze klantenservice op info@schulte-onlineshop.nl.
Hartelijk dank!

In de SCHULTE online shop gelden de volgende voorwaarden: https://schulte-onlineshop.nl/algemenevoorwaarden.

Als u vragen heeft of meer informatie wenst, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via e-mail (info@schulte-onlineshop.nl).

Katalogbestellung
Gratis catalogus aanvragen

Vul eenvoudig het volgende formulier in en de nieuwe SCHULTE-catalogus komt heel makkelijk bij u thuis.

Hiermee zijn voor u geen kosten gemoeid.

Struin op uw gemak door uw catalogus en keer dan gewoon weer hier terug.

Informatie over onze gegevensverwerkingen vindt u in onze Privacyverklaring.

Gratis catalogus aanvragen