Verzendingsvoorwaarden
Voor elke in de SCHULTE onlineshop geplaatste bestelling binnen Nederland berekenen wij
forfaitaire verzendkosten van 34,90 euro. Deze worden kwijtgescholden voor bestellingen
met een goederenwaarde van 5.000,00 euro of meer.
Een groot aantal producten in de SCHULTE online shop heeft een standaard levertijd van ca.
5 tot 7 dagen. De levertijd kan variëren voor op maat gemaakte producten. Deze informatie
staat in het desbetreffende artikel. Wij sturen u een bevestiging van de verzending van uw
bestelling per e-mail op de dag dat deze aan de verzendingsdienst wordt overhandigd. Dit
zal ook een tracking link bevatten, mocht deze beschikbaar zijn.
Let op de volgende informatie over levering en ontvangst van goederen!
1. benadering
Het moet mogelijk zijn om met een vrachtwagen naar de gewenste leveringsplaats te rijden
(wegbreedte minstens 3 m en vrije hoogte minstens 4 m). In eenrichtingsstraten of
doodlopende straten moet er een keermogelijkheid zijn. Indien niet aan deze voorwaarden
wordt voldaan, worden de goederen gelost bij de dichtstbijzijnde losplaats. In de regel vindt
de levering plaats op werkdagen tussen 8.00 en 17.00 uur. U kunt ons ook een ander
afleveradres opgeven of de goederen volgens afspraak zelf bij de expediteur ophalen.
2. lossen
De levering is altijd "franco huis", dat wil zeggen dat de chauffeur alleen verantwoordelijk is
voor het uitladen, niet voor het uitpakken van de goederen of het vervoer naar uw woning.
Bij levering van lange goederen (stukgoederen van meer dan 2,40 m lang) zal de chauffeur
de goederen aan u overhandigen vanaf de laadplaats. Zorg in dat geval voor twee of drie
helpers om met de goederen te helpen.
3. controleer
Controleer de hoeveelheid verpakkingen en inspecteer de goederen direct aan de
buitenkant op gebreken. Controleer of alle pakketten onbeschadigd zijn en teken dan pas
het ontvangstbewijs.
De levering kan ook door een derde worden aanvaard. Er moet echter voor worden gezorgd
dat de goederen bij levering op eventuele gebreken worden gecontroleerd.
4. gebreken
Als de levering onvolledig is of als de goederen tijdens het vervoer zijn beschadigd,
documenteert u de gebreken met foto's en vermeldt u ze schriftelijk op de leveringsbon.
Laat de chauffeur het ondertekenen.
Als de goederen ernstig beschadigd zijn, kunt u ze weigeren. Neem in dat geval direct
contact op met onze klantenservice.
Gebruik het schriftelijke contactformulier in de winkel om te klagen over ontbrekende of
beschadigde goederen. Daar kunt u ook foto's van de betrokken goederen bijvoegen.
Als u vragen of problemen heeft, helpen wij u graag. Neem gewoon contact op met onze
klantenservice op info@schulte-onlineshop.nl.
Hartelijk dank!
In de SCHULTE online shop gelden de volgende voorwaarden: https://schulte-onlineshop.nl/algemenevoorwaarden.
Als u vragen heeft of meer informatie wenst, aarzel dan niet om contact met ons op te
nemen via e-mail (info@schulte-onlineshop.nl).